Cause there are so many things I wanna say

Dag nummer 3 som arbetslös! :P Har spenderat måndagen och tisdagen med att registrera mig på work agencies, söka efter jobb online (har tappat räkningen på hur många jag ansökt för), delat ut en del cvn, samt registrerat mig på JobCentre. Idag har jag ett möte på JobCentre också, de är typ som Arbetsförmedlingen i Sverige, man får några ynkliga slantar därifrån medan man söker jobb (bättre än inget) och så kan de även hjälpa en att hitta jobb.

Förhoppningsvis hittar jag något snart! :)

Annars funkar nog allt bra, jag och Jamie har ännu inte haft något större bråk eller så och vi delar på hemuppgifterna som städning, matlagning osv. Fast självklart gör jag lite mer av det nu när  jag är hemma och har tid men när Jamie är hemma är han så hjälpsam så. :)

Igår lagade jag köttbullar (IKEA, win!), potatis och grönsaker. Försökte göra en brunsås men den smakade lite konstigt för vi har inte vanligt smör utan sånt där "i cant believe its not butter" smör. :P eftersom jag lagade mat igår så sa J att han lagar mat idag. :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är jättebra att du sökt jobb sådär mycket, snart är det nån som nappar ska du se :)) Men sök INTE på Manpower, Susann varnade oxo för det.



Ni är så förståndiga som delar upp hemuppgifterna redan i början, då blir det inge tjafs om det. Om båda sköter sina uppg förstårs hehe.



Ha en bra dag nu, jag älskar dig. Puss

2011-08-25 @ 07:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0