She paints her fingers with a close precision

Puuuh, detta har varit en lång men bra helg! :) I fredags körde jag till Reading och till Sarah, utan att åka vilse! :D fast det var nära en gång. :P Så åt vi curry och började fixa oss. Drack lite jäger och relentless. :P så åkte vi in till Reading, gick till Walkabout på en gång. De hade tema kväll "cowboys" men vi var inte utklädda, de flesta andra var inte heller det dock. :P vi dansade, drack några drinkar, mötte på Merche och två andra tjejer och det var en helkul kväll! de på Walkabout delade ut cowboy hattar till vissa och det slutade med att jag och Sarah fick med oss en varsin hem. XD  och föresten, kan inte fatt det, de spelade The Lonely Island feat Akon - I just had sex på Walkabout som sista låt. HAHAH ägheten!! :D

tog nattbussen hem vilket jag inte gjort på väldigt länge hehe, fick gå en bit men vi var ju två och det är lätt värt pengarna man sparar in. :P när vi kom in åt jag rostade mackor med ost och skinka som vanligt sen sov vi. :P

På lördagen var vi slöa ett tag sen åkte vi hem till mig. Körde förbi KFC på vägen, mums! så åt vi och kollade på Björn Gustafsson haha, askul. Lyssna på musik och prata och drack tea och så sen iväg till Bracknell för Sarah skulle ta tåget hem. Men hon missade det med en minut typ så vi åkte och plocka upp J och så körde vi henne till Reading. Åkte tillbaka till Bracknell och fixade lite i hans lägenhet, målade dörrar och lite sånt. Haha och J målade taket i hallen rött! XD

Bestämde oss för att call it a day och åkte till Great Hollands och upptäckte där att J glömt sina nycklar i lägenheten.. aargh bara att åka tillbaka och hämta dem. :P sen sova, och upp tidigt iväg till lägenheten och fixa igen. :P Tog även med några småsaker och 2 av hans gitarrer och så blev vi bjudna till hans pappa på frukost typ. Bacon and cheese rolls, och fy vad gott det var! :D sen iväg till lägenheten, fick hjälp av Dave och Andy och fick mycket gjort, målade klart och satte matta i vardagsrummet och hallen. :) sen badade vi och så blev vi bjudna på middag också, roast dinner. mums!

Sen åkte vi till Great Hollands och chillade lite, kollade på Scrubs och sen åkte jag hem och har mest tagit det lugnt nu med, är helt slut. :P


Redo för en kväll ute i Reading. :)

Sar and me. :D

på nattbussen.

hur tänkte folket som bott i denna lägenhet innan? :S
måste föresten ta en bild nu när det är klart, nu är det fiiiint! :D

Kommentarer
Postat av: marina

Fett ofin lägenhet hahah Tiina tycker du att Jamie är fin i arbetarbyxor jag tycker Andreas är det jag vill krama honom då och göra andra saker :O

2011-04-19 @ 16:42:26
URL: http://marinask.blogg.aw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0