Let's kill tonight

Puh, det blir långa, busy dagar nu när barnen är lediga. Plus att Kevin är bortrest, han åkte runt 5 igår morse och kommer hem nån gång på fredag troligtvis. Idag har jag skjutsat Maia till stallet iaf, sen varit hemma och städat städat städat och försökt underhålla Luke. Efter lunch skjutsade jag honom till Bracknell Ice Rink så han kunde åka skridskor med sin kompis ett tag. Tania jobbade hemifrån och fick ett samtal av Maia att hon ramlat av en häst (inte sin egen, hon red en annan) och skrapat upp ansiktet. :( så när jag åkte och lämna Luke åkte hon och hämtade hem Maia.

När jag kom tillbaka satt jag med Maia och glodde på tv en stund, stackarn alldeles svullen och som sagt lite uppriven och väldigt chockad. :( så städade jag badrum och fortsatte tvätta, något jag gjort nonstop sen i måndags morse.. sen åkte vi iaf till Willow och fixade henne och så vidare och hämta Luke och sen till Blockbusters. Var nämligen barnvakt ikväll. När vi kom tillbaka lagade jag mat och så kollade vi på en film. Käkade popcorn och sen kollade vi på film nr 2 som var väldigt bra, Hotel for dogs hette den. :D

Nu är jag helt slut och imorgon måste jag upp tidigt igen (vilket jag sluppit - har haft en timmes sovmorgon nu i två dagar) för Maias två kompisar kommer hit runt 8. :/ kära nån det kommer bli ännu en lång, seg dag och Tania ska ut på kvällen igen. Ska fråga om James kan vara barnvakt så jag kan dra iväg ett tag på kvällen. :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh herreguuu vad du jobbar !! Hoppas du får tid till vila och återhämtning oxo !?

Puss

2011-04-14 @ 06:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0