for the man who has nothing to hide but still wants to

tankte testa blogga genom min blackberry som jag foresten fixade forra veckan! har velat ha en ny telefon hur lange som helst, allra helst skulle jag velat ha en iphone men har ocksa haft cravings for blackberry ett bra tag. bestamde mig for att min ekonomi inte tillater mig en iphone nu sa har en blackberry pa kontrakt for €£25 i manaden, inte alltfor farligt nar jag far 500 minuter, unlimited texts och 500 mb internet i manaden ocksa. :) surfar gratis har hemma ocksa eftersom vi har tradlost internet! :p jaja, back to work, skriver mer sen! :)

Kommentarer
Postat av: marina

Hehehehe du är så cool som har coola saker :)

2011-04-07 @ 10:15:49
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0