En ganska så lång lista

Fick som uppgift av Sarah att svara på denna lista ^^

1. Tre namn jag lyssnar till: Tiina, Swede, piika

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Ganska rättfram

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Ibland blyg. Lite feg också :P

4. Detta är jag rädd för: Blod >_<

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sovmorgon, kramar, PK

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Jaadu.. vet inte :P

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med de jag tycker om

8. Detta vill jag göra just nu: Säger som Sarah, en Sarah-and-Tiina-Crazy-Night-Out!

9. Bästa känslan: Att älska någon och bli älskad tillbaka

10. Värsta känslan: Oro

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Rolig!

12. Är jag kär just nu? -

13. Jag vill gifta mig: Nån gång kanske :)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Vill hinna med så mycket jag bara kan!

15. Min käraste ägodel: Swinto :D men han är ju ingen sak egentligen, så typ mobilen

16. Något jag vill ha i present: Blir glad för allt jag får typ ^^

17. Detta har jag på mig just nu: Svarta jeans, grönt linne, tröja, scarf, underkläde

18. Favoritkläder: Svarta leggins, klänning

19. Favorit djur: Katt och varg!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, indie, pop, lite RnB

21. Favoritlåt just nu: Muse - Bliss eller Muse - Uprising

22. Roligaste ämne i skolan: Engelska! :)

23. Tråkigaste ämne i skolan: Samhäll

24. En bok jag gillar: The Host by Stephenie Meyer

25. En film jag älskar: The Holiday

26. Favorit tv-program? How I Met Your Mother, Scrubs, Simpsons

27. Favoritdoft: Guess Gold eller Mariah Carey

28. Detta äter jag gärna: Nudlar!

29. Dricker helst: Trocadero

30. Favoritgodis: Choklad, lakrits, sura :D

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien, Indien eller Italien

32. Färg på mina ögon: Brungröna typ

33. Min längd: 165 cm

34. Jag tror på: att everything happens for a reason

35. Jag spelar: Sims 3

36. Person jag beundrar: Mamma

37. Så här bor jag: I mitt gamla rum hos mamma och Staffan :P

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har några döda kaktusar i mitt rum >_<

39. Det här tänder mig: Självförtroende, rolig, lättsam

40. Det här gör mig avtänd: Dålig hygien

41. Favoritfärg: Röd och grön och svart

42. Favoritcitat: Don't just dream your life, live your dreams

43. En hemlighet jag vet: Säger jag väl inte om de är hemligt? :P

44. Bästa present jag fått: Resa till Frankrike (har ej gjort den än)

45. Senast köpta skiva: Oj du de minns jag inte!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Lite för rund ^^

48. Udda förmåga/egenskap: Peka FU med tån

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt eller fågel

50. Vad lyssnar du på just nu? Klockan som tickar

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Vet faktiskt inte kanske fika hos Gonzza sen iaf

52. Var är dina föräldrar födda? Finland

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Sims 3

54. Vilken är din favoritrestaurang? Bella Italia

55. När badade du i en pool senast? På Coppid Beech med Frankie, 2 månader sen typ

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Javisst!

57. Hur många barn vill du ha? Jag vet faktiskt inte

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? En del svensk musik XD

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte ens rösta, icke svensk :

60. Vad har du för TV-kanaler? En hel del men typ aldrig nå bra på dem :D

61. Har du åkt moped någon gång? Ja såklart!

62. Har du busringt någon gång? Yes

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kan nog tänka mig att göra de, men fy vad rädd jag skulle va :P

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Somerset i England haha!

66. Har du en egen trädgård? Om man räknar mammas och Staffans :P

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Kid vs Kat

68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det

69. Badkar eller duschkabin? Vi har bara duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? PS I love you

71. Favoritpizza? Banana! eller Azteka

72. Chips eller popcorn? Båda är gott!

73. Vilken färg på läppstift använder du? Läppglans, rosa genomskinligt typ

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej :P

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Åt på McD igår med Marina, Kenet och Matte. Jag åt CBO och chili cheese tops :D

78. Favoritchoklad? Vanlig mjölkchoklad

79. När röstade du senast? Har inte röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Idag typ

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej

82. Är du bra på matlagning? Jadå duger väl! :D

83. Klarar du att tanka själv? Ja det är väl klart :P

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej

87. Vad var det senaste du handlade? Mat

88. Har du kräkts offentligt: Nja tror inte det

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Både och! :P

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de gör jag nog

91. Har du ringt något betalnummer: Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex: Japp

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Marina och Max tror jag

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Vet inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Vet ej

96. Vad har du i din väska: Plånbok, nycklar, almanacka, penna, läppglans

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Läser eller glor på nåt

98. Vad är du tacksam för idag: Att bara vara hemma :)

99. Var hittade du den här listan: På Sarah's blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jadu, Marina, Alina och Marika kanske

Kommentarer
Postat av: Alina

Häftigt att dina föräldrar är från Finland. Har du bott där också? Min morfar är finlandssvensk, han bor nu i Stockholm. Jag har aldrig ens varit i Finland. Lite tråkigt.



Jag såg på facebook att du ska till England!!! Hälsa på eller börja jobba?? BERÄTTA! :D

2010-09-28 @ 13:41:34
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0