51 frågor när du har tråkigt!

51 frågor när du har tråkigt!
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Jadu, för mig spelar personligheten störst roll men han får gärna ha lite piercings/tattoos XD
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Marina och mamma :D
4. Hur lång är du? Inte så jättelång, typ 165 cm >_<
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter and the Half Blood Prince
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen? "Pegasus! :D x"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det är
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Ser henne nu :P

10. Icke godkänt i något ämne? Idrott och Träslöjd XD
11. Mvg i något? 8 st, orkar inte skriva dem
12. När vaknade du idag? Typ 10 tror jag
13. Vilken är din favoritplats? På min bro i London :)
14. Vilken plats föredrar du minst? det vet jag inte
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Sverige, England, who knows ^^
16. Hur stor är din säng? 120cm tror jag!
17. Vad sover du i? t-shirt and knickers
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 men använder typ 1
19. Var har du bott/bor? Eskilstuna, Kolsva, Köping, England
20. Tycker du om kinamat? JAAA :D

21. Tycker du om kaffe? Yes
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy!
23. Kan du spela poker? nja sådär lite kan jag :P
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Jonathan
25. Vill du ha barn? Nån gång vill jag nog det
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Japp det har jag
28. Vem såg dig gråta senast? Vet inte typ Robin
29. Vad spenderar du helst pengar på? Allt möjligt :D
30. Är du cool? Som fan

31. Kan du rulla med tungan? Nej :P
32. Vem är den roligaste människan du känner? Marina :D
33. Vad har du för ringsignal? ingen aning
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ett glas
36. Kan du byta olja på bilen? ja de tror jag :P
37. Vilken var den senaste boken du läste? the Hobbit
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? ja
39. Dansar du i bilen? haha jaa

40. När var du i kyrkan senast? minns inte
41. Hur många hål har du? vadå hål?
42. Har du någon piercing? Ja näsan
43. Har du någon tatuering? På handleden
44. Gillar du någon just nu? Ja
45. Har du provat droger? njae
46. Röka eller snusa? provat ja
47. Har du pojkvän/flickvän? nej
48. Vad är ditt mobil nummer? skriver de inte här
49. Vad ska du göra ikväll? åka och se illi och kenet
50. Har du några syskon? Marina, Jocke, Tobbe, Karro, (santeri)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0.05 kr >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0