There are so many things going on right now and I like it

Sov ju hos Marina igår, idag när hon och Max gick till dagiset gick jag upp på stan och kikade runt lite. Så kom Kenet och höll mig sällskap, vi drog till djuraffärn, sen blev M&M klara och vi mötte upp dem och sen gick vi till Big Inn. Där käkade vi kina buffe vilket var riktigt smarrigt! :D

Efter de drog Kenet. Jag, M&M gick runt i affärer och provade hattar och jackor och grejer. Det var kul! :D Sen gick vi hem till dem och tog massa bilder på vägen haha. Så åkte jag hem och har mest tagit de lugnt, och diskat faktiskt.

Ska städa i rummet snart och fixa lite!


Vi drack PK också såklart! :P

HAHAHA vi är mongo

Världens sötaste Flax :)

Coola syrran ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0