They will not control us, we will be victorious

I fredags var jag och Marina och Max på stan, mötte på Gonzza så drog vi och köpte biljetter till Ögir. :P Sen tillbaka till stan och så köpte vi lite att dricka sen hem till Marina. Matte var snäll och kunde vara barnvakt åt Max så kunde Marina följa med mig och Gonzza ut, as bra ju! :) Sen kom Haga och höll Matte sällskap när vi hade dragit iväg också. :)

Vi drog till Ögir och efter ett tag kom Jonathan, Anna och Simon dit också. Efter ett tag drog vi på efterfest hemma hos Gonzza, det var riktigt kul. Drack tequila men Gonzza hade ingen citron så vi fick ta sån där citronsaft, hahaha INTE samma sak men de dög :P de gick lite vilt till med en sprit penna också, haha! sen kom Haga och hämtade mig och Marina. :)

Satt och käkade lite chips och pratade och så dök Cocce upp! :P

På lördagen kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till Timppa och åt en massa kräftor med han och Nettan, drack lite vin (tre apor hette det, haha!) och så. Det var skoj! :)

Söndagen åkte jag och mami hem sen åkte jag hem till Cocce och prata och kika på film, måndagen drog jag till soc och sen drog jag, Marina, Max, Matte och Kenet till McD och tröck i oss lite mat. :P sen förbi skinngubben och Big inn. Slutligen drog jag till Cocce och glodde på filmer. :)

Har btw bokat biljett tillbaka till England nu. den 23 oktober blir det.. känns både bra och dåligt nu igen, får se hur de går om jag hittar nå jobb därborta. Men känner att jag måste försöka, måste testa åtminstone annars kommer jag att ångra mig, det vet jag. Måste göra det nu när jag kan. fast de känns riktigt tråkigt att åka från allt och alla igen.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0