Now I won't settle for less

Idag har jag vart med mamma till Västerås. Skulle egentligen hjälpt brorsan att flytta men han ringde igår och sa att de inte behövdes, de hade fått nyckeln redan igår och fått över de mesta. :) Så då följde jag med mami istället. Hon skulle på akupunktur. Läskigt! :P

Jag satt mest med min sudoku bok haha vågade inte kolla på nålarna, feg som jag är! :P Efter akupunkturen drog vi till Erikslund och käkade på Max. Det var himlans gott. Sen drog vi till Skopunkten och prövade en heeeeeel del skor! :D Jag hittade ett par snygga stövlar med liten klack som passade jätte bra så jag köpte dem, och vips så var man fattig människa igen. :P Mamma hittade tyvärr inga skor :(

Så gick vi in på kläd affär och kikade runt, fanns massa fint men de man ville ha var rätt dyrt tyvärr. Så inge mer att handla blev de, så åkte vi till Willys och köpte mat och sen hem. Nu har jag nyss duschat och lyssnar på Muse! :D

Kommentarer
Postat av: katja

Tack för att du följde med Tiina <3

Det var trevligt att få ha dig för mig själv, trist bara att jag var så trött efter akupunkturen... Men trevligt hade vi, och skitsnygga stövlar hittade du :))



PUSS

2010-09-29 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0