It's like a tornado swirling around in my head

Det är märkligt hur man först kan vara helt säker på nånting och sen plötsligt inte veta vad man känner, vad man tycker, vad man vill. Idag har jag växlat mellan enorm längtan till England och funderingar på om jag inte ska stanna längre i Sverige ändå. Just nu är jag i en längta-efter-England-stund. Can't wait till att åka tillbaka. Sen kan jag plötsligt tänka hur skönt det är att vara hemma och kunna få se alla jag saknat så mycket. Men det blir England sen. Iallafall ett tag till. :)

På tisdag kommer Sarah hit och hälsar på, hon är ju i Sverige nu. :D ska bli himla trevligt. och ska bli himla skönt att få prata med henne om allt som snurrar runt i mitt huvud. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0