I just wanted to hold you in my arms

Har haft ett par trevliga dagar nu i helgen. I fredags när jag och mamma plockat svamp åkte jag ju upp till Sarah på eftermiddagen, vi drack lite vin och ett par jägerbombs och pratade hela kvällen. :) På lördagen följde jag med till Malins familj, Sarah's kusin som var och hälsade på i England en gång. Fikade och kollade på deras katter och de hade en jätte fluffig kanin som var jätte söt! :D Sen åkte vi hem till Sarah igen och jag åkte hemåt. Var tvungen att stanna på vägen och köpa en macka, höll på att svimma av hunger nästan haha! :D

När jag kom hem tog jag de lugnt och umgicks lite med mamma och Staffan. Pratade med Rob på skype också vilket var kul! :) Sen blev det att glo lite på Top Buzzer sen sova. Idag åkte jag och hämtade Marina i Munktorp sen hem till henne, så kom Max hem. :) Vi gick till Big inn och köpte PK och lite sånt sen hem till Marina och käkade. Gott var de! Sen åkte jag hem och har inte gjort så himla mycket.

Ha en bra kväll allihopa! ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mamma hade så dåligt samvete att hon inte såg till att du åt innan du åkte.

2010-09-20 @ 12:41:47
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0