I can tell that we are gonna be friends

Tack för den fina kommentaren mamma, du förstår mig verkligen, trots att jag inte ens själv gör det hela tiden och det känns så himla bra. Jag är jätte glad över att kunna träffa er alla här när jag vill och få vara i Sverige, men samtidigt är det den där känslan att jag inte är klar i England som återkommer gång på gång på gång.. Tack för att du förstår och stöttar även när det kan vara jobbigt för dig med! <3

Och tack till Annelie för kommentaren angående Englandsflytt, jag behöver så mycket info som möjligt! :)

Jag har varit till arbetsförmedlingen idag då, på ett info möte. De sa samma saker som sist, precis som jag hade förväntat mig. :P Iallafall fick jag också en tid till en handläggare i slutet av månaden så man ska dit sen också. Efter de drog jag till Cocce och vi käkade och glodde på Sagan om Ringen. han fyller år idag ju, grattis :)

Imorgon kommer Sarah till Köping, ska bli så himla kul att se henne!! :D


Sarah and me on a night out in Reading ^^

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ingen fara, det ar bara att du mejlar mig om du har fler fragor... Skatt betalar du genom NI-numret och betalas nar du skaffat jobb. Vad ar det for jobb du tankt soka? I borjar och nar man ar ung spelar det nasta ingen roll bara man skaffar ett jobb. Jag rekommenderar att skaffa jobb inom butik eller i restaurang som servitris, sa att du tjanar lite pengar och sen kan leta efter nytt jobb under tiden rese forsakring kanske skulle vara smart att skaffa... Lagenhet kan vara ganska svart och dyrt att skaff, men manga hyr ut rum i London och England, sen kan du kanske dela lagenhet med nan nar du har hittat ratt och stadgat dig om du forstar vad jag menar? sag till om jag kan vara till mer hjalp... xx

2010-09-13 @ 20:35:13
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0