How do you think that makes me feel?

Skriver som sagt i den här bloggen nu, och London/England bloggen kommer definitivt att finnas kvar att kika tillbaka på. Får se hur de blir när jag flyttar tillbaka till England sen också om jag använder denna eller den andra :P

Jag är väldigt förkyld nu vilket är jätte drygt. Man känner sig så trött och seg och ja, bara helt slut. :P Igår kom Cocce hit iallafall och vi kollade på filmer vilket var mysigt. Jag ska åka och hälsa på illi idag om jag inte känner mig värre sen. Får nog tillbaka min dator då också vilket vore schysst. :) blaaah har ont i huvudet nu också, kuuuul :(

Kommentarer
Postat av: katja

Bara ett klick och man är i en annan blogg...Känns lite vemodigt :(



PUSS

2010-09-08 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0