Everything will be just fine, don't think too much about it

Sitter hemma hos Marina och Max nu. Max har varit med sin pappa i Göteborg två dagar så man har ju saknat lillgrabben, idag kom han hem! :D

Det var kul att se Sarah idag, först drog vi ner på stan och gick till Hemköp och så sen till Verona och käkade. Så drog vi ut till Hemlinge och fikade och pratade och lyssnade på musik. :D sen blev de dags att dra till stan igen, Sarah åkte hem och jag och Marina drog till blom affären och kikade runt sen till Big Inn och köpte ostkrokar och saker till att laga mat.

Så gjorde vi spaghetti och köttfärs gratäng - äntligen fick jag smaka det och kära nån vad gott det var! :D mega smarrigt ju. Just nu lägger Marina MaxBrax och jag skriver med folk på facebook. Pratade nyss med Phil och frågade lite om hur det är med kostnader för boende i Bracknell eftersom han bor i delat hus, sen sa han att vi måste ju ha ett welcome back party sen när jag kommer tillbaka. :)

Jag måste säga det, min leaving pissssup var det roligaste jag varit med om på länge. Kära värld vad kul det var, vi drog ju hem till Phil, James, Louise och Mark och hade afterparty också haha. Riktigt bra kväll även att jag kanske drack lite mycket. Men jag var ju faktiskt lite deprimerad just då. :P

Men men, på fredag kväll ska jag åka hem till Sarah woho! :)

Kommentarer
Postat av: katja

Fan..nu blev jag ju sugen på Marinas goda gratäng...



Du får ta det lugnt med drickat därborta, vill inte du hamnar på nåt sjukhus eller värre där !!



PUSS

2010-09-15 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0