Could it ever be the same as it was before?

De gick rätt bra i Arboga för mamma idag, mycket information att ta in om arbetsträning osv. :) Det var trevligt att komma iväg en vända iaf. När vi kom hem duschade jag och mamma vilade, sen har vi nördat framför dator och tv mesta delen av dagen. Jag har försökt läsa på om och göra ett engelskt cv vilket inte är de lättaste när man knappt har någon arbetslivserfarenhet. Men har satt ihop nåt som ser någorlunda ut nu iallafall, ska kika över det igen om en stund när man vilat en stund från det och kanske tänkt ihop nåt mer.

Senaste halvtimmen typ har jag och illi spelat spel på msn och pratat på skype samtidigt, haha fett kul ju. Blev nog lite många svordomar/men neeeej för min del dock, det gick inte så bra för mig när vi spelade sten, sax, påse nämligen. :P


Idag har jag även ringt och grattat underbara lilla Frankicesca som fyller år!
Grattis på 4årsdagen sweetie, hoppas du får ett toppen kalas på lördag
också! :) kändes lite märkligt att prata engelska, haha ovant nu typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0