Can you imagine a time when the truth ran free?

Good day! Sitter hemma hos Marina, hon tar sig ett bad och lille Max vilar. Jag sitter här och äter en liten bit guldnougat, något längesen man käkade det! :P

Åh vad jag saknar musik kanalerna i England. Särskilt MTV Rocks och Kerrang. Och Scuzz och Lava. Får lyssna på Englandslåtar på youtube nu istället. :) Just nu känner jag att jag måste lyssna på 30 seconds to mars - Closer to the edge. Så underbart bra låt. Älskar videon också. 30 seconds to mars RULES! :D

Igår glodde jag och Cocce på filmer. Det var nice. Den sista (som vi dock inte såg klart :P) handlade om Charles Bronson och han var ju en stund på Broadmoor mentalsjukhusfängelse typ, jag bodde ju 10 min därifrån när jag bodde i Bracknell haha lite läskigt :D kommer aldrig glömma känslan när man hörde larmet därifrån, och lättnaden när man insåg att det var måndag morgon kl 10. För då testade de bara larmet. höhö :D


Kommentarer
Postat av: Alina

Haha, fy vad obehagligt att bo så nära! USCH!

2010-09-11 @ 12:09:37
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0