You never know, you may not last

Nu kom precis Swintisen in, han sov ute inatt vilket var lite ovanligt! :O haha. Min lille bebis är ju så söt, nu ligger han inne i mitt rum och sover.

Kollade på Little black book med Marina igår också, men somnade och vaknade till mitt i natten och fick stänga av tvn och de, då blev man ju typ pigg igen >_<

Fick post av soc och de hade godkänt uppehälle denna månad, så det känns ju skönt. :) Ska snart med Marina in till stan tror jag sen får man se vad dagen för med sig. :P

Lite bilder från helgen med Bells kommer här!


Jag och Bellis! :D

Marina när de hämtade Maxen :D

Mamma och Marinas öga :P

Swinto och jag :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg sovstil på Swinto :D

2010-10-06 @ 13:18:07
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0