It's hard to say I'd rather stay awake when I'm asleep

Fy fan, har haft de två slöaste dagarna på jävligt länge med cocce. :P Igår sov vi och kolla på film och käkade pizza och godis hela dagen typ. Idag var ungefär lika fast jag fick skjuts hem vid 11 så klev iaf upp i tid. :D mysigt hare vart iaf. :) tisdagkvällen ska vi inte prata om, HAHA kan sammanfattas med en sak - spårad människa :P

Precis när jag kom hem idag skulle mamma till Västerås, typiskt, men hon kommer nog hem snart. :) så ska jag umgås lite med henne innan jag drar in till Köping och till Marina, hade lovat jag skulle sova där idag ju. :D vi ska nog göra fyllda paprikor, fan vad gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0