We're gonna party like, like it's the end of the world

Oj oj det har varit några busy dagar nu i veckan. Just nu sitter jag brevid Sarah på golvet i deras vardagsrum och är jättemätt för vi har precis ätit. :D

I måndags så gjorde vi inte så mycket, barnen lekte och vi glodde på musik tv och lite sånt. Tisdagen åkte vi till the Warren och sen till Fun N Frolics och kikade på Halloween kostymer och så! :D Jag och Sarah köpte varsin, hon häxa och jag någon slags gammeldagsaktig klänning typ, påminner lite om klänningarna de har på sig i filmen The Duchess. På kvällen tog jag en kaffe med en au pair familj inne i Reading, de bor i Crowthorne.

Onsdagen gick vi på bio, såg Toy Story 3! :D den var bra, den första är fortfarande bäst men på slutet var det sorgligt och ja, jag och Sarah grät typ haha! Så gick vi och käkade lunch på Pizza hut, blev pasta för mig och super gott var de. Sen hem och vända typ, åkte till Reading igen och köpte lite accesoarer till Halloween, sen mötte vi Chris och hennes vänner på en restaurang och käkade god curry. Servicen var inte bra och de gjorde misstag gällande våra orders, det slutade med att vi slapp betala för drinkarna iaf så det var ju bra.

Idag har vi åkt och hälsat på familjen i Crowthorne, de verkar schyssta och har massa husdjur vilket är kul och barnen är lite äldre. Blir nog så att jag flyttar till den familjen. Efter det käkade jag, Sarah och tvillingarna lunch, hämta Josh från fotbollen och sen hem och har som sagt ätit.

Har nyss pratat med Cocce på skype, det var kul! :D pratade med Mami och Staffis tidigare också. Miss you guys! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nu har du vart där en vecka snart och fått mycket gjort. Bra Tiina ;)



Vi tycker absolut du ska nappa på familjen, bättre än så kan du nog inte få efter de önskemål du själv har oxo. Kör på där, snart nog vet du hur det känns.



Låter som ni kommer få en kanonkul halloween och det unnar jag dig sannerligen...och sarah såklart ;) Jag hoppas ni får riktigt, riktigt kul. Men passa er - en av häxorna kan vara jag..muuaahahahaaahahaaa ;)



PUSS

2010-10-29 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0