The thing is, I just can't say good bye yet

Sitter i soffan och käkar lättsaltade chips och glor på PS I love you med Marina. Det är väldigt trevligt och det är en himla bra film, sorglig.

Igår efter att jag och mami varit till stan åkte jag till coccelito så kollade vi på filmer och drog över till hans kompis och drack lite jäger haha :) idag drog vi till västerås en vända, han köpte ny bilstereo och så mötte vi Redin och de var lite galna med bilarna. :P så hem och kolla på huset där Redin och hans tjej ska bo och sen drog jag och mötte Marina och vi gick upp och fikade hos Haga. :D Efter de gick jag och Marina till Hemköp och det var aaaas lång kö och så öppnade de en till kassa och killen bakom oss ba SPRING SPRING SPRING!! HAHA jag och Marina sprang till den nya kassan och köpte våra PK och snacks sen blev de att åka förbi cocce för jag hade glömt kattmat i hans bil, satt och drygade i bilen en stund innan jag och the Mar-Ina åkte hem då. :P

Så käka vi och sånt och nu sitter vi som sagt och glor på film och trycker i oss chips och ostbågar. Måste fan sluta äta så mycket skräp dock, inte bra för mig. XD käkade pizza igår, vesuvio med extra ost och oregano, vi blev sugna på de när de käkade pizza i en film vi såg på haha!


Jag och Harms häromdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0