It started out with a kiss, how did it end up like this?

Helgen var kul!

På fredagen drog jag och Coccster till Jonne och satt och snacka där ett tag. På lördagen tog vi de lugnt sen åkte jag hem och fixade ordning lite saker, sen kom illi över. Vi åkte in mot stan och köpte energidryck på vägen och så upp till Haga's lägenhet där vi skulle ha "inför 20årsfest" för lill Haga. :D

Det var jag, illi, lill Haga, Pernilla, Dennis, Kenet, Tess och så kom Cocce över ett tag. :D kul var de. HAHA illi på balkongen, fy fan!! Vi drog till krogen sen också, var helt okej, kul att få dansa lite! :)

Sen tillbaka till Haga's lägenhet och sov. På morgonen kom Haga, Linus och Linus hund och väckte oss, trött man var! Iaf vid lunch drog vi till McD och käkade, godheten med Fanta Exotic och cheeseburgare!! :D fick skjuts till coccelito och vi spelade Dead rising och kollade film som vanligt haha :D

På måndagen spelade vi lite till och sen hem till mamma och Staffan. :)


Däckad? HAHAH

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Klart du kan komma. Men vi får låta bli att kramas ;) Men förhoppningsvis så är jag bättre till helgen, jag har ätit mer än halva kuren penicillin då. Ska till doktorn idag och ta blodprov. Så håll tummarna för att jag inte har körtelfeber.

2010-10-19 @ 12:19:03
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: katja

Roligt att det blev en lyckad fest, det behövde du.



PUSS

2010-10-20 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0