I don't wanna say I'm sorry, cause I know there's nothing wrong

Igår kväll var riktigt kul. Jag och Sarah spökade ut oss, såg väl inte så läskiga ut men utklädda från topp till tå var vi iaf! :) Tog tåget till Reading och gick och väntade på Jessica, vi mötte inte på en enda utklädd på vägen och Sarah började bli nojig över att vi var de enda utklädda, haha :P jag sa att spela roll, vi är ju det iaf och det är kul och i england är folk JÄMT utklädda, och att vi skulle se fler utklädda senare. Hon trodde inte på mig men så småningom började vi minsann se massor av utklätt folk haha så då lugnade hon ner sig! :D så kom Jessica och hon var lite utklädd hon med, så gick vi till Walkabout. :)

Drack WKD core, sambuca, jäger och strongbowblack, mums. :) dansade gjorde vi nästan hela tiden, oj vad kul det var. De spelade några av våra låtar men inte alla.

När det började dra ihop sig på Walkabout (de stänger ju tyvärr kl 2) så gick vi till Purple Turtle och drack en varsin Kopparberg cider. Det var lite märkligt ställe, hann dock inte se dansgolvet och det för vi drog rätt snart och åkte hem istället. :P

Väl hemma käkade jag och Jessica mackor och sen låg vi alla och pratade nån timme innan vi somna. Idag har vi käkat pizza och bara slöat, följt Jessica till stationen och nu ska jag och Sarah glo på film och fortsätta slöa. :P


Jessica, Sarah och jag :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en riktigt trevlig kväll :) Så jättefin var du oxo...som alltid. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll oxo.



PUSS

2010-10-30 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0