Baby baboon, it's a baby baboon

Ursäkta att jag inte skrivit på länge, kära värld, insåg inte att de snart var en vecka sen!! :P höhö.

Har inte gjort alltför mycket, eller ja sovit hos Marina en dag, vart med Cocce och förra helgen var vi med Illi och Lill Haga, jag och lill Haga ÄGER för vi har skaffat LUNAR!!!! XD

LUNAR IS THE SHIT!! :P

Idag har jag vart in till stan iaf, var till soc och sen gick jag och Marina på stan och pröva hattar och lite sånt. Ska lätt köpa mig en hatt. Sen skulle jag hem, åkte förbi cocce en sväng och vi spela Dead rising 2, haha så sjukt och kul spel. :D sen hem och har käkat och glott på tv med mamma och Staffan. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Herregud! Jag tror fortfarande att jag har min lunar kvar. OMG!

2010-10-13 @ 21:08:58
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: marina

sv: Ja dom blev jättebra =) Haha ja typ överlyckligt =)

2010-10-14 @ 10:42:25
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0