You know, you make me break down

Har vart en rätt busy dag idag. Började med att jag försov mig, braaa!! :P Sen fick jag skrapa rutor på bilen imorse, aaaas kallt var det! Sen skjutsa Maia till skolan och hon glömde sin sports bag hemma så jag fick vackert åka hem och hämta den, lämna den i skolan och sen åka hem. Skulle åka och lämna kläder hos nån som brukar hjälpa familjen med strykning, tur som var hade jag GPSen. Var tvungen att tanka bilen också sen hem och hämta några Tesco kuponger och kolla om nåt behövdes köpas hem utom de jag behöver till att laga mat sen, åkte iväg och handlade på Tesco i Wokingham.

Sen hem och packa upp allt, äta lunch, koka pasta åt hönsen och ge dem det. :P Sen dammsög jag och dammade och har även bytt lakan hos barnen och tvättat under dagen. Det har varit fint väder men har inte haft tid att gå en lång promenad med hundarna så det blev bara en kort en idag tyvärr. Men de har fått vara ute i trädgården iallafall. Sen har jag städat och plockat i köket och övriga rum och ja, nu sitter jag ner och ska strax åka och hämta Maia i skolan.

Hundarna är med mig inne i vardagsrummet, Issy ligger på mina fötter och snarkar! :D
Det går tyvärr inte att lägga upp bilder, vet inte varför. :S annarsk unde jag lagt upp en på Issy :D

Kommentarer
Postat av: mamma

jösses vad du fått jobba idag...eller är det så varje dag ?? Synd att du intee hann vara ute mer, viktigt med dagsljuset och frisk luft. Hoppas du sover gott inatt efter allt.



PUSS

2010-11-15 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0