Into the night, desperate and broken

Denna helg har varit mestadels trevlig.. I fredags åkte jag in till Bracknell och träffade J, Perr och Emily. Drack lite och pratade och glodde på tv och film. somnade där så åkte hem igen på morgonen på lördagen. XD OMG argheten, jag fick böta på tåget in till Bracknell föresten!! :@ Luckan i Crowthorne var som vanligt stängd, då tänkte jag att ja men jag kan väl köpa biljett i Wokingham när jag byter tåg eller när jag kommer fram. När vi kom till Wokingham var Bracknell-tåget där så jag sprang över och hoppade in, ville ju inte vänta as länge på nästa tåg. Kom fram till Bracknell och sa att jag kom från Crowthorne och ville betala, då fick jag böta för att jag "borde ha stannat i Wokingham, gått ut och köpt en biljett och väntat 50 minuter på nästa tåg" men gubben som jag prata med sa även att jag kunde skriva ett brev och överklaga, berätta precis vad jag sagt till honom, att jag sprang över för att hinna med tåget och därför inte köpte biljetten i Wokingham och det tänker jag göra. Så kanske jag får tillbaka mina £20 jag var tvungen att betala på plats. :@ (en biljett kostar liksom £2.10...)

Tog mig en lång tupplur på typ 2,5 timme när jag kom hem på lördagen, sen åkte jag hem till Sarah. Det första jag möttes av när jag klev innanför dörren var ett glas strongbow black som Sarah hade förberett, HAHA hade inte ens tagit av mig jackan! :P det var lite kul. Så prata vi lite med Sarah's pappa och farbror som var och hälsade på, sen upp och göra oss iordning. Jag, Sarah, Urban och Daniel åkte in till Reading, tåget var försenat men dök upp så småningom. Gick till Monks men det var rått mycket folk där. :P mötte på Kelly och Merche där också, två andra au pairer! :P vi drog tillbaka till the Guineas vid station, där var det lugnare, så satt och pratade. Så åkte Urban och Daniel med bussen hem och jag och Sarah fortsatte till Walkabout. Walkabout på en lördag är INTE detsamma som en fredag!! Rätt så lite folk, mindre bra musik, dyrare drinkar. :P så nästa vecka drar vi dit på fredagen som vanligt.

Igår så sov vi, sen upp och åka till KFC och käka. :) sen skjutsade vi Urban och Daniel till Heathrow. Hem till Sarah igen och slöa och vi skulle sova en stund, men det slutade med att vi låg och tjattrade om allt och inget som vanligt. :P På eftermiddagen åkte jag upp till J en sväng och sen hem, snackade med Tania om helgen och om morgondagen, så att allt var ordnat och lite allt möjligt. IMORGON SKA JAG FÅ SE 30 SECONDS TO MARS!! kan ni fatta?!? GLÄDJEEEEN!! :D sarah kommer nog bli lite försenad dock men jag tänker bege mig iväg så fort jag kan. :)

Vet inte riktigt vad man ska säga om slutet på kvällen igår.. känns så splittrat men tror faktiskt att det är rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0