Kinda shocked because I never really had any doubts

Mitt när jag höll på att städa idag, hade just städat köket, dammsugat och moppat, så kommer städerskan som ska komma hit då och då. Haha då kunde jag ju sluppit köket! :P Jaja, hon gjorde det hon skulle och jag fortsatte med tvätten och så. Plockade runt lite hemma och bestämde mig för att göra en banan kaka. Hade inte mammas recept så det blev lite annorlunda, men helt okej blev det iaf! :D

Sen åt jag lite lunch och så ut i skogen med hundarna ett tag. De älskar verkligen vatten, badade i sjön i skogen idag igen. :P sen hem och fixa klart med tvätten och disken och så, sen tog jag det lugnt en stund och sen iväg och hämta Maia i skolan. Håller just nu på att tjata på dem om att de ska göra sina läxor, inte alltid det lättaste. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0