I just can't look, it's killing me, and taking control

Har haft en bra helg. I fredags skjutsa jag Maia till stallet efter skolan, kollade på när hon red. :) på hemvägen åkte hon med Tania så jag åkte själv och då körde jag självklart fel. >_< men hamna så småningom rätt igen, drog hem och packade, laddade GPSen, käkade en macka och begav mig mot Sarah. Köpte med lite cider och så gjorde vi oss iordning och åkte in till Reading. Gick till Walkabout som vanligt haha! :D dansade och hade kul, sen hem.

Dagen bestod av att göra ungefär ingenting, jag beställde en pizza från Domino's som var as god, halv sov och lyssnade på film/musik halva dagen. Sen begav vi oss till Bracknell och umgicks med folk, kollade på Xfactor och lite så, det var trevligt. :)

Idag har jag och Sarah köpt chips och dricka och slöat hos mig haha och kollat på Bee Movie, frysit som bara den, det är riktigt kallt i England nu. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte riktigt att du kör fel hela tiden, du brukar ju vara duktig på att hitta :/ Huvudsaken du kom fram iallafall. Bra att ni haft en trevlig helg :)



PUSS

2010-11-15 @ 06:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0