The whole world stops and stares for a while

Igår hade jag en lite bättre dag. Dock så sprang Tom iväg.. ARGH! :P Hade vart ut och promenerat dem nästan en timma sen hem och släppte ut dem i trädgården, åkte till Tesco och handla mjölk osv, kom tillbaka efter ca 20 minuter och då var bara Issy kvar i trädgården.. suck! Tommy brukar rymma lite då och då, vet inte varför. Det började verkligen SPÖREGNA och sen blev det bättre, sen ringde nån och hade hittat Tom.

Han som hade hittat han var vänlig nog att komma till Crowthorne station med han, tydligen hade han sprungit flera miles iväg! :O så gick till station och så kom gubben med Tommy, som låg utmattad och dyngblöt i bakskuffen på bilen. Dumma hund! :P Tackade så mycket för hjälpen och gick in med Tom, torkade han och så somna han på en gång.

Imorse när jag skjutsade Maia till skolan hade det hänt en olycka. :O det var en bil som hade kört in i ett träd. Tur som var såg det inte alltför allvarligt ut, hoppas alla klarade sig utan större skador. Idag kommer en städerska och ska städa genom HELA huset typ så jag har bara fixat köket, dammsugit lite och satt igång tvätt. Ska snart gå ut med hundarna i skogen en stund hade jag tänkt.

Fredag idag och har inga direkta planer. :O Amy fyller 25 och ska ha bday drinks i Bracknell, skulle egentligen vilja dra dit men vet inte hur jag ska ta mig hem, taxi skulle gå på ca £20 vilket jag inte vill lägga ut.. Har smsat Sarah och frågat vad hon ska göra men inget svar än, har för mig hon skulle få sovmorgon idag så hon ligger väl säkert och trynar än! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0