Such a beautiful lie to believe in

Denna helg har varit nice! I fredags var de födelsedagsfirande för Sarah och Malin! :D vi var ca 15 aupairtjejer, jag hade knappt träffat nån av dem förut (bara Sarah och Sandra tror jag) och minns inte vad alla hette nu heller men det var en riktigt kul kväll! jamie kom dit också vilket var trevligt! innan vi mötte upp alla så köpte jag och Sarah en back Strongbow och lite blackcurrant, ovanligt att inte köpa en back VK men det gjorde mig inget, jag älskar ju mina strongbowblack haha! :P

På lördagen var jag oförskämt pigg medan Sarah inte mådde prima, hon var ungefär som jag var förra helgen haha! :P Vi tog de lugnt och vilade och så mest hela dagen, sen tog jag tåget hem då jag skulle vara barnvakt. Sarah var också barnvakt, typiskt att båda var det på varsitt håll annars kunde man ju hållt varann sällskap! :P jaja, fixade maten åt ungarna och mig och så glodde vi på xfactor och käkade popcorn. sen var det "im a celebrity, get me out of here" som Maia ville kolla lite på, jag lekte med hundarna lite då och Luke spelade, sen skickade jag dem i säng och så prata jag med Cocce. :D

Idag söndag har jag verkligen bara slöat. Har glott på filmer och tv och spelat sims 3 hela dagen ungefär. Familjen hade lagat sunday roast vilket var super smarrit och cheesecake till efterrätt, kollade på utslagningen av xfactor medan vi åt efterrätten också. :P Har även pratat lite med Aussie Andy och med Cocce idag också. :) ska nog sova snart, är trött.

Har fastnat för 30 seconds to mars idag igen, särskilt "a beautiful lie". de är så grymt bra! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig blandning av lite allt möjligt :))



PUSS

2010-11-22 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0