Seasons come and go, but I will never change

Kära värld. Varför kan jag aldrig köra rätt? HAHA körde vilse som bara den idag!! Första gången jag tog mig en åktur i den lilla Lupo'n och så kör jag fel. Åkte först och handlade och det gick bra, kändes rätt naturligt att köra på  vänster sida igen. :P så bestämde jag mig för att åka till Bracknell och vända, bara för att komma in i allt, jag och förra familjen åkte ju till Crowthorne och handlade nån gång förut och det var en rätt lätt väg vad jag kunde minnas. Jo minsann, hittade snabbt till Bracknell, men så skulle jag tillbaka samma väg.

Det blev inte samma väg. Det blev en stor omväg. Runt ända till Reading för att sedan bli vilse i Reading för att sedan äntligen hitta tillbaka till Bracknell, och så småningom Crowthorne. :P Oj oj, tog ett par timmar då det var mycket trafik i Reading också.

Jag hade glömt GPS'en hemma. smart. :P Men ja, jag kom tillbaka helskinnad och har nu kört land, småstad, storstad och motorväg på en enda, första åktur sen jag sist körde i England. Inte illa XD

Sen gick jag ut med hundarna i skogen. Inatt hade Tom ätit upp ALLA muffins som Luke bakat i skolan igår, inte bra. Plus att han hade kissat på golvet. Aj aj, vilket resulterades i att jag möttes av en städande Tania när jag klev upp imorse.

Om en stund kommer Tania hem så ska vi hämta Maia i skolan och åka ut till stallet! :D :D :D Maia har ridlektion, ska bli skoj att träffa hennes lilla ponny! Ikväll blir det att träffa folk på the Bridge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt det låter att familjen har både två hundar och en ponny(fattade det som om det var hennes egna?)! :D

2010-11-05 @ 16:57:59
Postat av: mamma

Shit vad modigt av dig att åka sådär direkt och helt ensam !!! Duktigt av dig :) Så himla kul att de har djur, du som är sån djurälskare..



Ha en riktigt kul kväll nu.



PUSS

2010-11-05 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0