Remember, remember, the fifth of November

Första jobb dagen idag då. Kändes rätt bra! :D Mesta delen av dagen gick till att städa och tvätta och leka med/promenera hundarna. Mysigt. :)

Har dammat i nästan alla rum så slipper göra det imorgon, tänkte att det var lika bra att ligga lite i förväg eller vad man ska säga.

Gick upp till "stan" när jag gick på promenad med hundarna, drack en varm choklad utanför Costa. :) tur att hundarna är snälla och lyssnar, Issy drar lite mycket emellanåt medan Tom går precis brevid en. :P Tog mig en dusch mitt på dan när jag nästan var klar med allt, sen kasta jag boll med vofsingarna i trädgården.

Issy är lite rolig, ska alltid lägga sig på rygg på mina fötter och tugga på bollen när hon hämtat den, haha, Tommy kommer tillbaka med bollen för att tvärvända just när man ska ta den från han. :P

Har tagit några bilder på dem och hönsen i trädgården idag haha, ska lägga in dem i stora datorn sen kan jag lägga upp dem. Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit i Maia's skola och kollat på fyrverkerier. Det är ju Guy Fawkes night imorgon och de firade det i hennes skola idag. Så det var en stor bonfire och sen väldigt fina fyrverkerier! :) Kom nyss hem typ och jag ffrryysseerr! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0