I've got to remember this is just a game

IKVÄLL HÄNDER DET!!

kan knappt tro det. Idag ska jag få se mitt favoritband spela live för första gången! :D är så himla taggad, ska bli sjukt kul. Hoppas bara snön inte ställer till med nånting. Än så länge ser det lugnt ut iallafall.

Jag kommer behöva åka till Guildford och byta tåg där, till London Waterloo tåget. Sen med Jubilee line (som hade minor delays imorse men nu ser det bättre ut - snälla fortsätt så!) till North Greenwich och the O2. Åker ca 15.45 så att man hinner med, ifall det blir nåt på vägen och så. Måste ju hämta ut biljetterna och det också. Tyvärr kommer Sarah att komma lite senare, får fråga i biljett luckan vilket som är bäst - om jag lämnar ena biljetten i luckan så hon får hämta ut den eller om jag kan gå ut med den till henne sen.

OMG kan inte fatta att jag ska få se dem.
30 seconds to mars <3
Jag är visst ett större fan än vad jag trott av detta band, jag visste att de var mitt favorit band men jag är ju i extas typ haha, har lyssnat på dem hela dagar på sistone, peppar som faan till giget ikväll. :D


Tomo, Jared, Shannon. will see u tonighttttttt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0