I've got the magic in me

Är helt trött som vanligt. Luke blev hemma idag med trots att han verkade nästan helt återställd igår kväll, men imorse var han inte så pigg igen. Jag tyckte han skulle gått för det är ju alltid värst på morgonen men ja, han fick stanna hemma. Jag hade ju planerat åka till Reading eftersom Sarah inte kunde komma förbi igår, sa det till Kevin och han sa att jag kunde åka ändå och jag sa att jag kunde komma hem lite tidigare åtminstone.. Innan jag skulle åka frågade Luke om jag kunde skjutsa han till skolan till kl 2 (han slutar 3) och det tyckte jag lät skumt, att åka för bara en timme, då sa han att han hade rugby efter skolan idag, så han var ju tydligen inte så sjuk om han nu skulle orka spela rugby.. Jag sa "aa visst kan jag nog" för var tvungen att rusa till tåget, pratade lite med Cocce på vägen i telefon också. :D

Åkte in till Reading, skrev till Tania och Kevin om att Luke ville till rugbyn och om det verkligen var en bra ide eftersom han didn't feel well. Fick svar av Tania att han skulle INTE till rugby om han inte varit i skolan, orka han inte det ena så borde han inte orka det andra, och jag håller med. :P Kom in till Reading iaf och träffade Sarah. :) vi kikade lite i affärer såsom New Look, H&M, River Island. Mycket fint finns det. Köpte två billiga klänningar på H&M haha, en röd och en svart. Sen käkade vi på Pizza hut, blev pasta! :D Sen gick vi mot station, klev in på Priceless Shoes och jag köpte ett par röda helt vanliga klack skor för bara £6! :D ska ha dem och den röda klänningen på fredag på Sarah och Malin's födelsedags grej. :)

På lördag ska jag babysitta så då blir det lugnt. :P Jaja ska snart åka och hämta Maia i skolan. Justja imorse fick jag åka ut till stallet också för att byta ett täcke på hästen. Det var mysigt även att de bara tog några minuter, stod och gosade med lilla Mr B en stund! :D ska fråga om det är lugnt om jag åker ut och borstar lite på han och så också då och då! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Nee-e vet du vad, passar det inte gå till skolan ska han inte göra det roliga heller !!! Säkert jättefina grejjer du köpt, jag blir så avis. Hoppas ni får kul på fredag.

Ja fråga om du får åka och pyssla med hästen, du har ju "ledigt" på dagarna :))



Saknar deejjj !!!!



PUSS

2010-11-17 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0