I could really use a wish right now, wish right now

Denna helg har varit nice!! :) i fredags var jag på puben med folk, det var kul att se dem, särskilt dem som jag inte träffat innan nu när jag varit tillbaka. Blev glad att Jenny och några till kom, jättekul att se henne för har inte sett henne på grymt länge!

På lördagen käkade jag tacos med några vänner och glodde på tv tills sent vilket var trevligt, när jag körde hem på kvällen/natten körde jag självklart fel, inte bara en gång utan två. Störande haha! :P men kom hem till slut.

Blev väckt ca 3.15 av en överförfriskad Cocce, HAHA halv sov nog typ när jag pratade dock. Sen ringde klockan 7 och jag ville verkligen inte upp men jag ville med till häst tävlingarna så 7.20 klev jag upp och gick ner och åt. Vi åkte ut till stallet och packade in allt, Maia skulle tävla med både Blackjack (hennes ponny) och Rupert (stall ägarens ponny) de är så söta båda två. Har alltså spenderat dagen med att kolla på tävlingar, Maia red felfritt med Rupert men vann inte för vissa andra var snabbare och Rupert är en trög liten ponny :) Däremot vann hon med Blackjack, de var så duktiga och snabba! :)

Fick skjuts hem av Tanias kompis vid 3, orkade inte vara kvar längre för det var så himla kallt, jag har nu varit hemma ca en timme och ligger frusen under mitt tjocka täcke och glor på narnia 2. :P får höra sen hur det gick för Maia och Blackjack i sista klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0