I fell apart, but got back up again

lol, när man busar med hundarna gör man ibland illa sig. Igår sprang Tom över min fot (observera att han är en fullvuxen, stor labrador) och jag fick as ont. :P idag klev Issy (fullvuxen labrador hon med) på min fot, på samma ställe, aj! :P sen lekte jag med henne och så råka hon knocka mig i huvet så jag har fått en blodblåsa på läppen. Kul, kul liv. XD det är ju inte med meningen iaf och vi har ju kul men det ser ju snart ut som jag vart i slagsmål eller nå HAHA :D


lolz trött_tjej_90?

aa snygg blodblåsa på läppen, syns liksom när jag har stängd mun >_<

Kommentarer
Postat av: mamma

Ge dem en rak höger, hehe..

Vad söt du är gumman <3



PUSS

2010-11-23 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0