Where the hell are you when I need you?

Nu är jag hemma i Sverige en stund! :) sitter här i soffan vid elden och mamma sitter i andra soffan, utanför vräker det ner snö. myyyys!

Illi, lill Haga och Pernilla var det som hämtade mig på Arlanda. :) mitt flyg 17.55 blev inställt igår, blev ombokad till ett senare flyg 21.05. men när jag checkade in bagaget frågade tanten där om jag ville åka med ett tidigare flyg, jag sa "Jaa tack om det går så jättegärna!" och då blev jag ombokad igen, till ett flyg 18.10 (som var försenat, skulle egentligen lyft 15.35 och det fanns platser kvar så jag fick en) så det var ju bra! :D lyfte senare dock men landade i Sverige typ 22 så blev inte alltför mycket senare än vad som var planerat! :P

Idag blir det att åka in till stan, apoteket, och senare ikväll glo på filmer med lite folk. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja guuudars vilken tur du hade med flyget !!

Så skönt att ha dig hemma nu gumman, jag är så glad för det :))



Fast just nu har du åkt och jag önskar dig en trevlig kväll :D



PUSS

2010-12-17 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0