So let mercy come and wash away what I've done

Jaha, det har hänt en del sen sist jag skrev. Har bland annat varit på stan, umgåtts med folk, hälsat på Marina och Max, tatuerat mig, bilen Julia har gått sönder men tur som var var det bara is i motorn så nu funkar den igen, käkat på Big Inn med mamma och Staffan, skypat med Sarah, löst sudoku, känt mig glad, känt mig nere, känt mig arg, ja mycket har hänt.

Idag har jag inte världens bästa dag, känner mig väldigt nere av flera anledningar. Men så är det ibland. u just have to deal with it..

Imorgon är det julafton iaf. Har hjälpt/ska hjälpa att städa huset och fixa julmat idag. Nu på morgonen har jag bara lyssnat på musik och känt mig depp och som sagt hjälpt mamma lite. Bleeh.

Längtar tillbaka till england lite på vissa sätt.. längtar efter min Sar!


batcat

fyllemåndag hos illi. :P jag, nisse, p-nilla och lill haga :P

fina hemlinge.. home sweet home! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0