They will not control us, we will be victorious

OMG, roligaste festen på länge i lördags. Snacka om hästfylla! :D hahah omg. Vi var as många uppe hos Haga och dunka musik, drack, pratade och hade det trevligt. På söndagen var man ju inte uppkäftig dock, det blev att käka pizza med Marina och Haga och Max, sen drog Haga iväg för de skulle ju till Finland. Så det var sista gången man såg Haga, lillhaga och Pernilla för denna gång. :)

Jag och Marina och Max slöade som fan hela söndagen, hyrde Harry Potter och så. På måndagen åkte Maxis till Håkan så sen gick jag och Marina och kollade lite på rean i stan och på Big Inn. Köerna blev dock för långa så vi köpte inget. :P Däremot så köpte vi lite grejer idag, gick och kollade på rean och de igen.

Sen gick jag till Frissan som jag fick av älskade mamma i julklapp och klippte mig. Hon lockade håret på mig också, ser ju typ ut som en docka nu. XD är hemma hos mami och Staffan nu iaf, de har båda vart magsjuka så jag har ju då hållt mig undan de senaste dagarna haha men nu är dem bättre. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0