I believe in nothing, not the end and not the start

Känner mig verkligen inte 100% idag. Inte ens 50%. Snarare omkring 20%. Min förkylning är värre, sen igår kväll hostar jag nu också och har en sjuk huvudvärk och även slängar av feber. Innan var det ju bara ont i halsen och allmänt seg typ.

Har vilat nu på förmiddagen, måste verkligen komma igång och jobba nu. Behöver fortfarande dammsuga, ut med hundarna, damma lite och fixa klart tvätten. Sen ska jag hämta Maia och köra henne till stallet, hon ska visst rida lektion idag igen, så blir att stå ute i kylan igen, som igår. :( Kommer iaf låna Tanias varma stall jacka och får inte glömma vantarna. Tur som är så är lektionerna korta iaf, ca 30-40 minuter bara. kanske kan gå och gosa med nån häst under tiden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0