Hoping u can make some wishes out of aeroplanes

Jag är sjuuuk. men ska ta mig ut en sväng idag med, blir det så pass kan jag ju alltid åka hem igen. :P Känner mig liite bättre än igår iaf, det värsta är att näsan vägrar blocka upp sig!! :( så sover as dåligt, vilket har resulterat i ungefär nackspärr också. Mindre bra. Men men. Igår sa familjen åt mig att gå upp och lägga mig igen, så dålig var jag. :P så jobbade inte så mycket igår vilket dock betydde att jag hade mycket att göra idag men har gjort det mesta iaf.

Sista helgen i england innan det blir Sverige nästa torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: mqmmq

Just nu tycker jag att du gjort ett skitdåligt val !! Så sjuk som du är borde stanna hemma och kurera dig !! OK att det är sista helgen i UK, men du kommer ju tebax dit !!

Ser väl inte bra ut inför familjen att du pallar gå ut då du vart så sjuk innan ?? Men - men, du gör ju som du vill ..

Hoppas allt går bra och du får en trevlig kväll iallafall.. Se till att vara rädd om dig !!!



PUSS

2010-12-11 @ 00:30:13
Postat av: mamma

Det här är ett konstigt mönster .. alltid när du ska hem blir du sjuk .. har du tänkt på det ? .. Weard!! .. Jag hoppas allafall att du inte ska behöva jobba "fullt ut" när du inte är helt ok .. Fast - ursäkta jag säger det - kanske tycker fam du kan det eftersom du orkar/kan gå ut när du är sjuk :/ hmmm, tankeställare där :/



Jaja, krya på dig nu, om en vecka ses vi, yeeyyy jag är sååå happy för det :))))



PUSS

2010-12-11 @ 00:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0