Far away, this ship has taken me far away

Idag har varit en bra dag. Jag har varit på bra humör typ hela dagen och förkylningen börjar långsamt släppa. Fick även besök av min Sarah idag! :) igår kväll träffades vi ju också, vi åkte båda till Bracknell en vända på kvällen. :) idag satt vi mest och pratade och lyssnade på musik tv som vanligt och drack tea. :) så gick vi en liten vända med hundarna, trevligt att få sällskap! :D

Vi fixade bacon sandwiches till lunch åt oss alla tre, mig, Sarah och Luke för Luke mådde inte bra imorse så han blev hemma från skolan. :P efter ett tag åkte Sarah hemåt och jag åkte och tankade bilen och handlade på co op. Sen hem och lämna det och ut till stallet, hjälpte Maia med lite småsaker sen åkte vi hemåt och jag har lagat mat och vi har ätit. :)

Ska på bio med J ikväll. ska bli trevligt iaf.. :)

Igår och idag har jag verkligen varit glad över att vara i England, vet inte riktigt varför. Har bara känt att det mesta varit bra och så på sistone, och jag börjar nog bli mig själv igen. Lycka för en stund kan vara så enkelt, som idag när jag var hemma från affären en stund innan jag hämta Maia. Hade köpt med mig relentless (energidryck) och lite choklad, satte mig ner och starta musik tv och så var det Muse: official top 20 som jag satt och lyssnade på. Att en sån liten sak som att ta en kort paus, äta lite choklad, dricka min energidryck och lyssna på ett av mina favorit band kan göra så mycket, även att det bara varade ca 15 minuter. Jag tror att man mår bra av att uppskatta de små sakerna i livet. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad bra att du börjar må bättre från förkylningen !! Du och Sarah verkar ha så mysigt på era möten, kul att läsa om det.

Känns riktigt kul att läsa det sista stycket oxo :)) Att du känner dig glad och "hemmastadd" i England igen. Med det följer ju att du finner lugnet i dig själv och hittar tillbaks till dig själv. Och den där lilla "guldstunden" du haft gillar jag !! Sånt har vi lärt oss på rehab att vi ska försöka ha varje dag, bara för oss. Hoppas du kan få in det på ditt "schema", för som du säger: Det är lycka att bara få vara med nåt man gillar en kort stund :))

Imorron kommer du och jag längtar såååå.

PUSS

2010-12-15 @ 08:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0