Everything changes from one minute to the other

Då var ännu en helg avklarad. Det har varit en bra helg. Dock var det lite drygt i fredags när jag skulle till Reading så gick jag ut i tid för mitt tåg, men inget tåg dök upp. Hade kollat tågen på internet innan, stod att det skulle vara i tid. Sarah ringde, inget tåg och hon kollade på mobilen och det stod fortfarande att tåget skulle varit i tid vilket det uppenbarligen inte var. Fick stå ute i iskylan och vänta på nästa tåg som skulle åka 20.39 men självklart var den lite försenad så åkte ca 20.48, då hade jag stått ute en timme. USCH för tåg och för snö i england som ställer till allt. :P

Iallafall så kom man fram till Reading och mötte Sar, Percy och J inne på Three Guineas. Vi struntade i att gå till Wetherspoons eftersom jag var så sen, haha, och gick direkt till Walkabout. Drack jägerbombs och annat gott och dansade och hade oss. Efter skulle vi fortsätta till Purple turtle men de släppte inte in mer folk. :S då tänkte vi gå till Deja vú men vi ville inte betala £5 inträde för bara nån timma. Så vi tog en taxi hem till Perr och pratade och lyssnade på musik till typ 5 sen somna vi.

På morgonen gick jag och Sarah till McD och käkade cheeseburgare sen drog vi hem till henne. Slöade, pratade, sov och sånt. Tog tåget till Bracknell och mötte J igen, vi köpte vin och glodde på filmer och slöade hela kvällen, sen tog jag taxi hem.

Söndagen blev ungefär liknande men med cola ist för vin och så var jag barnvakt för Kevin och Tania skjutsade hem James som hälsat på i helgen. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ännu en lyckad helg alltså, trevligt-trevligt :))

Själv snora jag mig genom helgen vilket var bara sååååå drygt :/

Ha en bra vecka nu, snaaaart kommer du hem :)))



PUSS

2010-12-06 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0