Come on O2, make some noise!!

Amazing. Grymt. Awesome. Outstanding. Brilliant. Powerful. Extreme.

Kan hitta så många ord för att beskriva konserten igår. Det var helt otroligt!! De tog väldigt lång tid på sig att komma upp på scen efter förbanden, byggde upp förväntningarna, drog ut på det, blev lite segt ett tag, och sen var dem på scen!! Shannon, Tomo, Jared. 30 SECONDS TO MARS!!!!! :D

Känslan när de började spela, helt otroligt, efter första låten hade inte alla kommit igång riktigt än för det var en av deras lugnare låtar, då började Jared peppa folk, att ställa sig, klappa, sjunga med, och efter andra låten var det fullt ös i hela O2 ända fram till sista låten. Alla stod och hoppade, klappade, sjöng, skrek, inklusive mig och Sarah såklart. :P

De spelade några av mina favoriter - a beautiful lie, attack, from yesterday, the kill, closer to the edge, kings and queens, this is war med flera. Under Kings and Queens som var sista låten, tog Jared upp ca 40 personer på scen från publiken. FY FAN vad jag hade velat haft ståbiljett och kunnat haft chansen att kliva upp på scen och sjunga med dem, vi hade platserna nästan högst upp längst bak. :P Men nu har vi iallafall sett dem. Varit i samma rum som dem. Sjungit och hoppat omkring med dem, fy fan vad kul det var!! :D

Efteråt köade vi ner till tunnelbanan i North Greenwich, åkte till Waterloo bara för att inse att vi missat sista tåget till Reading.. Fick åka till Paddington och åka tåget därifrån till Reading, sen fick jag lov att sova kvar hos Sarah. Tur som var skulle Tania jobba hemifrån idag så hon kunde köra barnen. :) Tågen var inställda pga snön när jag skulle hem idag, ännu mer problem, haha, men Sarah var snäll och skjutsade mig. :) så har jag jobbat, har städat lite och gått med hundarna, tvättat och hela dagen har jag fortfarande varit kvar i O2 och kollat på 30STM i tankarna. SJUKT BRA!! ska lätt se dem igen nån gång!

Innan var det lite drygt, haha jag var ute i jättegod tid vilket är ju bra, medan Sarah tyvärr inte kunde sluta tidigare så hon var sen. Medan jag väntade köpte jag 2 tshirts, en affisch, ett par vantar och sen en tshirt åt Sarah. :P dyrt blev det men såå värt det! Fanns en riktigt snygg hoodie jag ville ha men den kostade £45 faktiskt för dyrt den här gången. :P När Sarah kom fram köpte vi varsin dricka och sen in och satte oss och kolla på förbanden, sen var det som sagt en låång halvdryg väntan (och vi som trodde vi skulle bli sena) men SÅÅÅ värt det!! :D Jared var snygg som vanligt och hade blått hår den här gången, haha! :D Shannon är nice med btw helt sjuk med trummorna, grymt bra! :D och så Tomo, ahh dem var rått bra allihopa!!

Bilder kommer sen, vet inte om de blev några bra men! :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar ha blivit en riktigt lyckad kväll trots vissa mindre incidenter :)) Bra att du köpte på dig lite minnen :)



PUSS

2010-12-02 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0