Cause there's nothing else to do

I'm moving on for sure now, vill bara vara så glad som jag var förr och njuta av livet. Det som har varit har varit, det som kommer det kommer, jag vill leva i nuet och inte i det som varit. Man kan inte påverka det som redan hänt, man kan påverka framtiden, men just nu vill jag bara vara en stund.

Igår åkte jag och hälsade på Sarah. Hon hade hand om lilla Bea som var jättesöt. Lite blyg i början men snart nog började hon prata och leka lite med mig också. :) Jag och Sarah pratade och drack tea, sen åt vi riktig svensk lunch. Falukorv och snabb makaroner! :D godheten. Ska lätt köpa med mig falukorv hit. Och makaroner. :P

När jag åkte hem var det typ rusningstrafik, förstår inte varför för klockan var ju rätt tidigt, men iallafall, fastnade i trafiken så hann knappt jobba nåt när jag kom hem vilket jag inte var glad över men hann iaf lite. :P Åkte sen och hämtade Maia och ut till stallet och lämna en clipper och hämta nya blad till den, så gosade vi lite med Mr B och gav han lite mat innan vi drog hemåt. Hemma så ville Luke spela Sims på min dator så jag lät han göra det, fick sitta och hjälpa han lite eftersom att det är på svenska. :P han är duktig dock, försöker uttala allt och frågar vad det betyder, kanske lär han sig lite svenska på kuppen. ;)

Efter jobbet så åkte jag till Bracknell en sväng, vilket var trevligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag gillar de 4 första raderna, go for it !! :D



Du har mycket att stå i därborta, inte en lugn stund :) Det ska bli jätteskönt att få hem dig snart, vi saknar dig jättemycket.



Mmrrjjjauuuuu .. det var svinto som hälsa hehe :)



PUSS

2010-12-07 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0