A quiet desperation's building higher

Det var nice att shoppa lite i Västerås. Bra terapi när man mår dåligt haha. :P Blev 3 toppar, en klänning till nyår, ett par spetsvantar typ och några försenade julisar. När vi kollat runt och handlat lite gick jag och mamma och åt kinamat på ett ställe dit vi brukade gå ofta förr, har inte varit där på säkert två år nu! :O det var fortfarande mega smarrigt. :) sen fortsatte vi och åkte till Erikslund och kikade lite och handlade där. :)

Sen vidare till Hallsta och köpa lite alkoholhaltiga drycker inför imorgon, eller ja mamma köpte någon alkoholfri som nog är jätte god den med, jag köpte cider och Asti Cinzano. :) planerna för imorgon är fortfarande inte helt klara men hoppas det reder sig snart. :P

Ska snart åka in till stan och fika med Marina och Gonzza, ska bli nice, har inte sett Gonzza sen 31 juli på festen vi hade då när jag var hemma. :)

Längtar till England. Till alla där. Men kommer sakna alla här igen när jag åker tillbaka. Det är så varje gång, är man här saknar man och känner sig lite tom, är man där så saknar man och känner sig lite tom. Jag vill komma tillbaka till mitt vanliga jag igen som jag var de senaste två veckorna innan jag åkte hem. Jag sov bra för första gången på ca 10 månader, kände att jag mådde allmänt bra nästan varje dag.. Förstår inte varför det ändrades när jag kom hit. Kan ha lite att göra med tabben jag gjorde innan jag åkte och inte hann prata ut med familjen om, sen en del annat.. hoppas de inte är alltför arga i familjen. :( det gör att jag känner lite obehag att åka tillbaka också, ahh allt bara snurrar i huvet igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var jättetrevligt att vara med dig idag gumman. God mat var det oxo :)



Jag förstår känslorna är upp å ner nu, att du känner oro. Men jag tror nog det går bra att komma tillbaks till familjen. Kanske sätter de några nya regler på dig bara. Men du ska ju inte gå med på precis vad som helst heller, det var ett olyckligt misstag och du är ju ingen liten unge precis.



Jag hoppas du snabbt kommer i fas med hur du mådde där innan jul, du var på god väg att få allt på plats. Jag tror nog det kommer att gå bra ;)



Försök att inte gå och tänka en massa nu, det blir bara rörigt. Ta det som det kommer, mer kan du inte göra. Det ska gå bra Tiina, bara du kommer dit.



Du vet att jag finns här om du vill prata hjärtat.



Pusu

2010-12-30 @ 20:07:50
Postat av: Sarah

Gud vad jag saknar dig Tiina.. Men nu är det inte långt kvar tills du är tillbaka i England.

Jag tycker inte om att läsa om när du mår dåligt. Jag vill vara där och ta hand om dig, så som jag vet att du skulle ta hand om mig. Mår du dåligt så gör vi det ihop. Och som du sa till mig igår, jag finns här för dig 24/7.. Vi får ta en terapi kväll på Walkabout när du kommer tillbaka. Ta hand om dig! xxxx

2010-12-31 @ 02:03:55
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0