We went to the Tuna Park

Jag och mamma skjutsade hem Bella och Veronica idag :) De var så söta, satt och sjöng i baksätet! haha. Kommer sakna de små sötisarna massor. Kommer sakna så himla många när jag åker till London. Men jag kommer ju hem och hälsar på ;)

När vi lämnat småttingarna så åkte jag och mamma till Tuna Park. Det är lite roligt när man säger Tuna Park på engelska, undra vad engelska människor skulle tro att man pratade om egentligen?! Fick lite pengar av min snälla mamma så jag köpte några småsaker :) En t-shirt och en tjockärmad tröja från Carlings, en bh på Lindex och så en bok på Akademibokhandeln. Mamma hittade lite saker hon med :D

Nu har mamma sovit middag en stund och jag har försökt ta snygga bilder på mig med mina kläder hahaha tänkte ju visa er läsare utifall att ni ville se ;) Vet inte om bilderna blev så snygga men här kommer dem..



T-shirten, det är en fågel och ett kors typ och en "flagga"

Tjocktröjan, mycket mönster, snygg är den!

Dragkedja och luva är det på den :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaa, de tror man pratar om tonfisk parken.."tjuuuuna paark" hehehe...Så fina bilder gumman;) puss

2009-09-27 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0