This charming man

När jag och mamma var på the Tuna Park igår köpte ju jag en bok. Det blev en bok på engelska då jag vill förbättra min engelska och tycker det känns bra att läsa på engelska. Jag köpte "This Charming Man" skriven av Marian Keyes. Den är bra hittills! Har faktiskt aldrig läst en bok av denna författare förut och jag måste säga TACK MAMMA som sa att jag borde köpa den här boken, för jag gillar sättet författaren skriver på. Lite irriterande har det varit då det skrivs mycket i "talspråk" men det gör inte så mycket.

Har läst mest hela dagen, har så ont i halsen och är snorig och har haft lite feber.


Så man ser ut idag. Jag ser ut som jag mår. Tvi.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så bäst ;) Förstår det är annat än dina fantasy böcker..bra att variera ;)

2009-09-29 @ 07:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0