Skadad telefon..

.. MHMM skoja inte!!!! Min telefon som jag fick hem från lagning för typ en vecka sen är helt sönder. Helt cp-skadad-trög-i-huvet sönder. Man kan inte klicka på de tre översta "touch" knapparna, det händer ingenting!!!! Åååh jag blir så förbannad. Ser att jag har 9 olästa sms eftersom den varit såhär ca 5-6 timmar nu att jag inte kan trycka på knapparna - det brukar försvinna efter kanske 1 timme. Men nej inte nu inte. Fan vill bara se de j'vla smsen så jag kan ta ur mitt kort och sätta i de i Nokian (mattes telefon jag lånade förut) och skicka in det här fanskapet på lagning.........

Vill inte ha tillbaka den, vill hellre ha nån annan UTAN "touch" knappar.......


så fin telefon - men SÅ värdelös........

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, dumma skitofon...dumma, dumma...

2009-09-04 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0