My family is THE family

Idag har vi varit på släktträff, det var mycket roligt! Helt galet roligt faktiskt :) Har pratat och skrattat och surrat och snackat så jag har lite ont i halsen. Vi blev upp emot 20-25 pers, hur kul som helst. Käkade pasta sallader och äppelkaka, mums! Vi ses inte ofta men när vi ses - då jäklar har vi roligt. Måste ses lite oftare tycker jag allt :)

Haha, det sjukaste med allt det här. Det är att vi är ju som sagt väldigt dåliga på att träffas i släkten. På senaste tiden har flera av oss skaffat Facebook, gamla som unga, och pratat därigenom, sagt att vi måste ses allihopa och det var på ett sätt alltså tack vare Facebook som vi ordnade denna trevliga tillställning!

Vissa saknades idag och det var ju synd, men vi hörde av oss till alla iallafall vad jag vet, det är ju det viktigaste.

TACK ALLA NI UNDERBARA FÖR EN UNDERBAR DAG! <3


Det galna släktet Liljeblom!

Här är också Staffan och Jimmy med som ju är del av familjen!

Bella, jag och Verra :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, det var ju hysteriskt roligt måste jag säga...Synd inte alla kunde närvara, men så är det ju tyvärr. Men kanske nästa gång. Ja, Jimmy och Staffan hör definitivt till släkten, helt klart :)

2009-09-27 @ 07:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0