It sucks to be me

- oh it definitely does.

Åååh kan inget bara gå bra nån gång? Börjar bli så jävla trött på att allt ska skita sig hela tiden. Förlorar mer och mer - Stina, Destiny, Våfflan. Alla tre på så kort tid. Jag förstår inte. Ingenting händer med au pairandet för folk hör inte av sig som de lovar. Sjukt irriterande och ledsamt. Har letat familj i över en månad nu utan resultat. Eller ja, resultat har jag ju fått sen jag gick med i aupairworld men det är ju det att plötsligt slutar familjerna bara att höra av sig. Så det blir ju plus minus noll. Agenturen ställer inte alls upp så som jag trodde de skulle göra, Marie svarar inte ens på mina mail eller när jag skriver på msn eller facebook. KUL.

Och den här datorn får upp 192846850 popup fönster hela tiden, förstår inte varför... Har ju bockat i att popup fönster ska FÖRBJUDAS!!!!!!!!!!

Vill bara lägga mig och glo på film hela dagen och inte göra ett skit. Det verkar ju ändå inte spela någon roll?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nu har ju familjen hört av sig och du ska ju dit :)

2009-09-22 @ 10:33:02
Postat av: Mamma

Ja det har varit en sorglig sommar :( Nu är det annat med aupairandet iaf ;) Du, kolla med Jocke om popuppandet...han kanske vet ;) pöss

2009-09-24 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0